آموزش تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S10

سامسونگ گلکسی S10 یکی از جدیدترین مدل های گوشی های سامسونگ می باشد ، که در میان کاربران طرفداران زیادی دارد . همانطور که میدانید Galaxy S10 قیمت بالایی داشته و اگر باطری یا تاچ آن دچار مشکل شود ، طبیعتا شما مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر خواهید بود . تعمیر و یا تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S10 یک کار حرفه ای است اما برخی از کاربران مایلند تا شاهد روند تعویض تاچ ال سی دی موبایل خود باشند . در این مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S10 را برای شما قرار داده ایم . با ما همراه باشید .

چه مواردی به تاچ گلکسی S10 آسیب میزند ؟

تاچ ال سی دی قطعه ای آسیب پذیر است. مهمترین عاملی که موجب آسیب تاچ ال سی دی سامسونگ S10 می شود ، مربوطه به موارد زیر است :

  • سهل انگاری کاربر در مراقبت از موبایل
  • ضربه سنگین و اعمال فشار به Touch Lcd
  • ضربه خوردن به صفحه نمایش گلکسی در برخورد با زمین یا پرت شدن از ارتفاع
  • آسیب به قاب گلکسی اس 10
  • شکستن قاب پشت موبایل

در برخی از موازد اگرچه موبایل شما هنوز کارکرد و قابلیت استفاده دارد ، اما شکستگی تاچ و یا قاب ظاهر زشتی به موبایل شما داده و حتی ممکن است در مدت زمان طولانی منجر به آسیب پذیر بودن موبایل شما شود . که نتیجه ی آن آسیب های بیشتر می باشد . پس بهتر است موبایل خود را به یک تیم مجرب بسپارید تا در کمترین فرصت تاچ ال سی دی سامسونگ s10 شما را تعویض کنند .

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ s10

گلکسی s10 سامسونگ از نمایشگر Dynamic AMOLED خازنی با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل بهره می برد . همچنین یک محافظ به نام کورنینگ گوریلا گلس 6 روی این صفحه نمایش قرار گرفته است که کیفیت و مقاومت در برابر ضربه را در آن دوچندان می کند . البته در این مدل سامسونگ به دلیل استفاده از نمایشگر بیشتر و حاشیه های کمتر ، آسیب پذیری تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10 را نیز افزایش داده است . که نیازمند مراقبت های بیشتری می باشد . البته می توانید با قرار دادن یک گلس محافظ بر روی صفحه نمایش موبایل خود تا حدود بسیار زیادی از آسیب دیدن تاچ اصلی موبایل خود جلو گیری کنید .

تاچ ال سی دی اورجینال S10

اگر بنا به هر دلیلی صفحه نمایش موبایل شما دچار آسیب شده و شما نیاز به تعویض آن دارید ، نکته مهم و اساسی تهیه یک تاچ ال سی دی اورجینال برای سامسونگ s10 می باشد . زیرا در بازار کیفیت های مختلفی از صفحه نمایش گلکسی اس 10 وجود دارد :

  1. اورجینال
  2.  و تقلبی .
  • تاچ اورجینال (OEM) که نوع اصلی و فابریک متناسب با ویژگی های اس 10 می باشد و توسط شرکت سامسونگ تولید شده است .
  •  تقلبی و غیر اصل که کیفیت قابل قبولی ندارند و فقط از لحاظ ظاهر شبیه گلکسی s10 می باشند .استفاده از این نسخه هزینه های طولانی مدت زیادی برای شما دارد زیرا پس از مدتی کوتاه دوباره دچار مشکل شده و شما مجبور به پرداخت هزینه های ثانویه خواهید بود .
دیجی آربات

فروشگاه دیجی آربات با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه فروش قطعات موبایل به یک مرجع امن برای خرید لوازم جانبی موبایل از جمله باتری و تاچ ال سی دی تبدیل شده است . اگر نیاز به تعویض تاچ دارید ، برای مشاهده و خرید تاچ ال سی دی سامسونگ S10 اورجینال و اصلی به این صفحه مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای مشاهده محصولات سامسونگ ، هواوی و آیفون کلیک کنید .

  • zara
  • بهمن 21, 1398
  • 1578 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
مقایسه